Sommaren är räddad

Nu är sommaren räddad nu har jag styrt upp min kaländer så jag kan känna mig trygg och fortsätta leva även denna sommar:) det blir en sväng till boden, besök i pite under PDOL, sen en tripp med girlsen till ullared, ett måste nu då alla surrar om de. sen bär det va till thailand i sensommaren i tre veckor som avslutning .... låter inte detta fantastiskt ?ska även underhålla min vän rosanna i sommar medans hon väntar på sin kar ska vi ut i sthlms natten och svira. nu har jag bara ett litet begär till attsynka mitt schema med fröken engström så jag kan åka dit eller hon ska komma till mig!!!:) Nu välkommnar jag sommaren desto mer!!!  Ska bara göra slutprovet i skolan så kan jag börja "living the dream" mohahhaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0