Resume

ja valborg vad ska man säga, den kom den var den gick.... typ...
det var super bra dag värkligenvar nere på stan hade picknick och mötte sedan upp syrran på stationen för att ta en öl på uteservering i det vackra vädret....blev dock några fel så då vi väl skulle bege oss hem så var det nån som var rätt så rund under tassarna..... väl hemma satte det igång för fixning inför kvällen partay,tidsoptimist som man är så trodde jag att super kvinnan jenny kan fixa allt ink. mig själv på 20 minuter hahah vilket skämt tur jag har rikard som styr upp mitt liv....

sen kom  alla gäster 9st hungriga själar grillade på våran balle i det vackra vädret, super trevligt men god mat och alkoholen flödade, jag var som en svamp igår tur jag bara drack öl.... i alla fall tills vi kom på flurran då jag lyckades hälla i mig säkert 4 redbull vodka,åh vad det är gott med massa is! jag gick ut för dagen att jag skulle bli kanon i arsle och det ska jag göra hädanefter för jag var lagom och pyttelite till KANON!!!
dessa människor ska jag nog snart bjuda in igen det var så trevligt.

kan även tillägga att jag provade ett x antal av mina gammla klänningar igår och insåg att jag absolut inte är redo för beach 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0