dagen P (provdag!)

Nu börjar det bli lite nervös om 30 minuter går bussen mot skolan där jag ska skriva slutprovet så att jag den 18 juni kan springa ut och vara en godkänd frisör.
så nu har man ägnat den största delan av sitt liv till att plugga plugga och åter plugga som min mamma sa - jenny du har nog aldrig pluggat så här mycke.....( jag var rätt slö i skolan ) så jag och mina inlärningsvårigheter har kämpat oss igen. så önska mig lycka till och jag håller tummen på att allt ska gå vägen.
det r två teoriprov del a ocb b... sen är det en dam-klipp och en herr - klipp:)
rikard var så söt i morse han var så go och snäll pussade och kramde mig gjorde frukost, manna-gröt!:) och sa att han visste att det skulle gå bra...visst var han rätt söt:))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0