Börjar bli utråkad

Nu känner jag lite små irri på detta sur väder ,en ledig dag men inget att göra har gjort allt som jag har varit sugen på vart och kollat på ica maxi, läst nya Glamour, planerat sommaren sett DH , plappat smigge fösrökt antasta min kar ätit de godis som jag lovat mig själv att inte röra inte för att det bara är några veckor gammalt men jag föröker ju hålla igen.... ni tror lixom de e lätt att göra det då det inte finns nått annat att göra som är roligt förutom att äta?! så nu funderar jag starkt på att dra på en shopping tur på nätet, drar alla gränser och nyttjar krediten som finns på mitt glänsade visa som ligger som ett litet nyföttbran och skriker på mig:)

är det värt det? klar som fan hade en shopaholic sagt.

Se hela bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0