Flytt-feber

Mitt uppe i alla flytt stress så har man blivit sjuk nu har jag legat sängbunden sedan nyårsafton,tänk så kul jag hade då haha... har sjukanmält mig i dag då jag hade feber igår innan jag somnade så jag missar storhelgs Ob inte så glad jag blir över det men i morgon ska jag dit för nu har jag ingen feber!!!
Men på tisdag flyttar vi, allt är som klart vi har packat det mesta men fortfarande mycke kvar,hyrt bil fixat folk som kan hjälpa att bära, sen kommer mamma som ska hjälpa med städ och uppackning, åh gud vad jag saknar henne:)t
Men jag tror att detta är flytt-feber, ni vet som res-feber som man får då man ska resa bort;)
Ekonomiskt sett ser det inte så ljust ut här .... som jag vet så ligger jag minst 2500 back nu efter allt, det är dyrt att flytta och stå på topp:) men jag har min lilla plan så i mars ska detta ha ordnat sig och stabiliserat sig så då ska jag ta åka upp till pite och hälsa på:)
har lov nu till den 7 januari det har gått så fort och inte har jag fått vila upp mig heller utöver att jag har jobbat mina 80% så har jag snappat åt min nästan 40 timmars fyllnadstid, 8 timmars kval och 16.5 timmars storhelgs ob.... så det är väll det som gör min lite lycklig nu hahah men sissta passet i morgon sen "ledig" till den 7. dock ska vi flytta men det är ju kul:)

Kommentarer
Postat av: Marie

Gott nytt år på dej själv! :)

Asså jag har varit helt bortkopplad från omvärlden det här lovet. Har inte haft tillgång till internet, o bara jobbat o sovit.

Men gick flytten bra? Synd att jag inte är hemma nåt, så jag hade kunnat hjälpa till. Men hoppas allt gick bra ändå. Och hoppas ni trivs :)

Kram

2010-01-04 @ 15:44:23
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojojoj det råkade fara ner :P

2010-01-04 @ 16:08:48
URL: http://missjosses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0