soon its ....friday!!!

snart är det helg igen och förhoppningsvis är jag frisk nog att gå ut och svira å i så fall drar jag mitt ass till sthlm och där ska de skutas skumpa korkar i taket med mina flickor. har ringt land och rike känns det som sessa dagar jag varit hemma, dock bra kunnat ta mig tid att lyssna och prata med alla vänner man inte hunnit prata mked så mycke på sissta .... men skit samma det blev i alla fall att jag styrde några dater i helgen om allt går som planerat så sitter jag redan på fredag på tåget mot sthlm och stannar där till på söndag. åh fi fan vad jag längtar ska bli så sjukt kul man vet aldrig var man hamnar eller vart man går ut det blir alltid spontant och kul och alldeles försent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0