rykt upp mig

I dag fick jag en sån där kännsla av att ryka upp mig, så jag började dagen med en stor räksmörgås bestånde av te-kaka,sallad ägg avokado majonäs och en massa räkor till de en kopp te:) sen bar det av in i duchen, där det blev att raka både det ena och det andra för att hitta mig själv igen sen blev det ansiksmask och en hårinpackning av bästa slag. det var så skönt att det går inte att förklara. sen smörde jag in mig med den fetaste och bästa lotionen som jag har sen tog jag ett dopp i lite BUS, efter att ha varit sjuk så känner man ju inte sig så "fär pigg"  nej en alvedon såg ut som en leverfläck på mig, HETT! efter det kunde jag ju inte annat änn att gå på garderoben och prova lite kläder då jag för en gång skull känner mig rätt så snygg:) men efter att ha leget i mjukis byxor känns tom. leggings lite för tight...usch! så inga jeans blev det i alla fall ... men en massa fina gå ut party dressar:) me like!!
Funderar mycke över vad jag ska ha på mig nästa helg, då vi ska på Robbans 25ÅR fest, det kommer bli så jävla awesum!!!! slå klackarna i taket...:)

over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0