kredit hit och kredit dit

Hela tiden utsätter man sig själv för denna festelser med kreditköp. i alla fall jag som handlar först och tänker sedan. har under året samlat på mig några krediter vissa bra å vissa helt i onödan. Men de har varit väl tillhands då jag har slut klirr i kassan och jag värkligen värkligen behöver något(enligt mig).
men i dag har jag tagit steget och klippt två kredit kort ett på 5 000 och ett på15 000, skönt. inte för att jag hade använt just dom på ett tag utan tvärt om dom var helt oanvända och jag bara stod och betalade ränta och kort avgift på dem. så nu har jag kvar det två viktigaste och de jag använder med hela hjärtat Ikea och Visa:) Men de ska gudarna veta att dom korten tar jag med mig i graven.


Kommentarer
Postat av: Jojjo*

Läs om varför jag blev irriterad på mitt ex och sedan dumpade honom i bloggen, jojjjjoh.blogg.se ;)

2010-02-06 @ 15:55:29
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0