skön lördag

men gud så underbart det var att vakna i morse av min egen fylle andedräkt, inte kostigt att rikard nästan rymt sängen i natt. men nu känner jag mig rätt fräsh i kropp och själ så här på em.
i går blev en strålande kväll, jag och min super vän louise, som förövrigt är nog en av det bättre människor som förgyller mitt liv:), tog en liten after work på tuman..... de blev en taco-buffe på flurran med öl och vin sen dansade loss med drikar i högsta taget till SLAGER!!!:) Alla som känner mig vet då att jag var riktigt lycklig :) hittade massa sköna människor speciellt en gubbe som fyllde 50år, han bjöd upp till bugg, å självklart sa dansdrottningen inte nej, åh tro det eller ej men efter några glas kan man faktist bugga, skit kul!! skrattade mycke igår.
men i dag är en ny dag och vi ska bara mysa i kväll, käka pizza och sliska oss framför tvn, jag hoppas på nått mer.......
Hoppas inte våra 4 inneboenden denna helg inte kommer hem så tidigt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0