Game on

påsken är över och allvaret börjar igen, i dag blir det att följa syrran till tåget hon har ju varit här en vecka nu jätte kul och som vanligt tråkigt att hon ska åka:( sen blir det att bränna lite fett på friskis och svettis, de e nog jag som är svettis hahah .... ska ju bli het till hösten 2010 då jag hjärtat marie och alex drar våran kos till varmare breddgrader, dvs. THAILAND! så jävla awesum det kommer att bli....
men först kommer sommaren åh det planeras för fullt, har lagt min semester så att jag förhoppningsvis kommer att vara ledig alla helger tillsammans med rikard då han inte kommer att ta någon semester så ska vi i alla fall ha helgerna gemensamt:) sissta april är spikat med nära vänner hemma hos oss, smids lite planer för midsommar som jag inte kan gå in så mycke på.... sen har vi ju marie och alex som är våra nyfunna vänner som vis ka ta nån liten semester med i sommar:) denna sommar kommer bli min sommar, slå klackarna i taket, dricka vin på ballen som jag ska inreda så fint och sisst men inte minnst jag blir ju klar med skolan och startar mitt eget företag!! så jävla kul!!!!!!! så nu mina damer och herrar är det game on och livet rullar farligt skönt nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0