veckans coach-läxa

jag har ju startat på en skola som ni vet hoppas jag och där ingår det en personlig coach,kul för jag har aldrig haft nån tidigare:)'
så i fredags hade vi vårat första samtal, vi hade det över telefonen.
efter avslutat samtal så var jag både peppad till 100 och jätte glad ....
så nu har jag fått en läxa till nästa fredag då vi ska ha möte igen.
läxan är att varje kväll skriva ner tre saker jag är NÖJD över varje dag, skit kul och jag hoppas verkligen det kommer att hjälpa mig. då jag har problem med att jag ställer vädigt höga krav på mig själv och jag blir aldrig nöjd över det saker jag presterar å det kan jag lova framkallar nått som heter HERR ÅNGEST!!

så här jävlar ska det jobbas så det brinner hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0