valio

nu har jag precis ätit klart min frukost jag och mackor med en ny yoghart som vi tesdae köpa då den skulle vara bra mot kännsliga magar som min är.... å tro det eller ej men den funkade super har ätit säkert två dl minst och mår inte ett dugg illa ... å den var super god enda nackdelen var att det var 2,5 % fett men jag ska kolla i dag om det finns nå minde.



Valio Vanilj är en utsökt och lyxig smakupplevelse som för tankarna till mormors hembakta pajer. Mjuk och krämig vaniljyoghurt har smaksatts med bär och frukter, precis som det smakade i bersån när vi var små. Valio Vanilj innehåller bara 2 % fett och innehåller dessutom Acidophilus och Bifidus. Smaka själv - Valio Vanilj sätter minnena i rörelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0