the project

Pratade just med pappa, min lilla samårnare i affärsvärlden hahha... han ska nu prata med några av sina kontakter och boka möte ang. min lilla plan att starta eget:)

Jag har en sån insperation i kroppen, jag har så stora planer som jag verkligen tror på. Nu hoppas jag bara att jag kan övertyga ett gäng gubbar oxå det gäller att lägga på fin smilet och visa att pappas lilla flicka är väldigt smart.
Jag har mailat en tjej ang. mitt projekt som jag bara 10 min efter fick var på, hon tyckte jag var intessant och ville jag skulle ringa henne, men ska vänta för jag ska kolla runt lite mer.

just nu har jag verkligen den kännslan att jag kan gå hur långt som hällst och inget kan stoppa mig. Nu är det min tid och fan den som tar den:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0