slopa tv!!

jag har en förmåga att balltid missa allt  jag vill sepå tv, ibland kallar jobbet ibland kommer min demens och som som alltid då jag har tv tid har inte tvn nått bra att visa .... så med detta vill jag utbringa en skål för tv på datorn alla kanaler visar serier och program på deras hemsida när du vill och vart du vill... jag kan säga då jag var less på thai-tvn så satt jag och såg på svt.se och tv3,och nu en söndagmorgon sjuk i sängen och det bara är dålig teknat på kanalerna så är det super!
jag räcker upp en hand för den nya sortens tv -när du vill och vart du vill!! helt gratis... jag tror jag ska framföra detta till rikard oxå så behöver vi ingen boxer...katjing i kassan:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0