Planera livet för några månader

Nu har jag legat i solen i ca 2,5 timmar varmt och svettigt ...blev lite less så jag gick och köpte en väska....
nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på,rikard är och köper enegidryck, han verkrar ha börjat leva på det ...hm...hahha

på tal om nått helt annat så har jag insett att jag har tagit med mig alldeles för mycke saker, mycke har jag inte ens använt och andra saker hade jag kunnat klara mig utan... men är väll en sak som är så typiskt mig .
Men nu då man ska börja packa så är det inte lika kul .... vi åker ju i morgon ..whääääääääääääääää jag vill inte, bara en vecka till  snälla?!?
Men jag måste ju erkänna att jag saknar sverige lite och alla mina underbara vänner som jag har fått lyckan att lära känna. sen att börja skolan ska bli ringtigt kul, att få börja göra nått man älskar att göra,VILKEN DRÖM VA!?!

jag/vi
har i alla fall lagt upp lite planer för då vi kommer hem:

- Hitta en ny lägenhet
- Planera in nästa resa hit, vid samma tid nästa år.
- min föresnade födelsedagsfest blir den 18 el.19 sep:) kul va?!?
- sen har jag satt upp ett mål för mig själv att jag ska sluta vara som en säck-potatis och återgå till den jag vill vara.
- Jag och min super heta vän Annette ska köra viktväktarna som slavar!! (eller kanske inte slaviskt)
 
vi har skert sakt nå annat oxå men de kommer jag inte ihåg nu.


såg på min statestik att jag hade ganska många läsare, gud så kul:)
Det får en att vilja skriva mer:)

Kommentarer
Postat av: josefin öhlund

Jo den ska vi ta:)

2009-09-04 @ 11:25:59
URL: http://missjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0