MVG

Idag rullade vi permonet spolar, det var min fösrta gång och jag fick MVG på  första dockan jag rullade, jippi!!!
jag trodde att det var permanent som skulle bli det svårste momentet för mig.
Anna min lärare sa:
- jag har gjort det i 15 år och detta är din första gång, det är ett klart MVG jenny.

snacka om att det stärkte både mitt självförtroende och självkännsla.

sen fick jag beröm för min föntecknik, att jag såg ut som ett proffs med ett leende:)

gud så vad jag älskar att få beröm, give me more!!!

när man får beröm blir man mer motiverad,gladare och vill bara forstätta göra bra saker ifrån sig.



Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis vännen!!!!!



Kram Madde

2009-09-10 @ 20:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0