jag är sjuk

Jag är så sjuk, satan vad det är synd om mig haha
jag vaknade i morse kännd mig lite krasslig men tjej som man är känner man inte efter så mycke, så jag hoppade i ducshen för att vakna lite, och som vanligt hade jag lite stress så allt gick fort så helt plötsligt var jag i skolan och satte mig ner ... då kom det... det som jag hade förträngt hele morgonen, jag blev super snuvig ch började nysa, kan nog inte räkna på en hand hur många nysningar det var. Jag såg att nån blev nog lite smått irriterad på mig..sorry men jag ville så mycke vara kvar på teorin genom att det är den som är svårast för mig.
Jag stannade till kl.12 då jag gav upp, åkte hem. nu sitter jag här i soffan med myskläder och ragg-sockar tre täcken och min feta hund som ligger på mig och snarkar. Rikard är min lilla bitch så han får sprina efter de jag vill ha medans jag ligger här och ser på ny tankade filmer och bloggar.
Jag hoppas verkligen jag blir bättre då jag ska jobba i helgen..... å då menar jag inte att jag vill jobba utan att jag behöver pengarna rakt av !!! hahah



Igår hade jag date men min angelica, hon fixar mina naglar. så vi satt och tjattrade i fyra timmar fast det var nog mest jag som alltid hahha hon var så konsentrerad hahahah... men det var trevligt . det var så länge sedan vi umgicks men nu hoppas jag de blir bättre med det ....de sa vi i alla fall att vi skulle..... men de säger man ju ofta men som en person sa att tanken är de vi kan ändra typ....å detta är ju en tanke som man måste ändra sen utföra....el?

Naglarna blev i allafall super snygga, hon är grymm och noggran, sen har hon ju så härlig själ som man bara vill äta upp. blev lite bilder därigrån.










Kommentarer
Postat av: Marie

Usch vad tråkigt för dej! Blev väldigt tyst o tomt efter att du gick hem :P

Men jag blev inte irriterad på dej iaf, hoppas du inte trodde det.

2009-09-24 @ 16:26:14
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/
Postat av: frida

åh va fiint d blev gumman!=)

2009-09-24 @ 18:28:20
URL: http://fridayhelaveckan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Snygga nagla inte som mina stubbisar

2009-09-24 @ 18:49:30
URL: http://Blomman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0