god morgon på er

vaknade vid 6 i morse varken jag eller rikard vaknade och kunde inte somna om, vi har sovit dåligt hela natten. Jag är sjukare i dag än vad jag var igår vilket gör mig riktigt ledsen då min tid inte är till för att ligga hemma och ha feber och snuva ner allt vi äger i textil väg. Men ack även den bästa kan tydligen bli drabbad.
Så nu står rikard och gör frukost till mig jag vill ha gröt och mackor med ost och kyckling på.
dock är han inne n u i nån pms period då han går omkring och är små bitter hela tiden .... men det går nog över.


- jag vill inte vara sjuk, men rätt mysigt att springa omkring med myskläder hela dagarna och bli till viss del uppassad:)


- Rikard kokar gröt, visst är han för söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0