fredag och skit arg

Idag är det fredag och jag är skit arg inte för att jag hade några planer mer än att jobba i dag, men då man sitter och kollar vad som ska vara på tv i kväll så är det ju bara S:K:I:T filmer sedan jag var liten som man har rullat på tv i minst 7 år. Producera mer film för fan!! så vad göra? 
i alla fall har jag skickat Rikard till stan för att inhandla mig lite fina lönings presenter då jag själv inte kan medvärka på denna otroligt underbara dag, nere med uppsalas alla tjejer i butikerna.
så nu har jag lust läst det kataloger vi har hemma och hittat en hårtrimmer, klippkappa och haltabletter som jag vill ha:)
så vi får väll se vad hjärtat kommer hem med?!?!..... jag tycker ju om överaskningar oxå:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0