En dag i skolan

vi har tydligen bara haft 8 lektioner med duttans vad man har lärt sig saker på dessa dagar. helt sjukt bra!
tog med mig kameran så de blev lite papparatsi varning över mig... tänkte dela med mig av så jävla supergrymma vi är.


här har jag klippt en snygg frilla på min kund gjort av plast och ingen kropp eller hjärna men mycket snäll och går alltid med på de jag vill!


Mina super heta klass kompisar i action.


super Anna som lär oss allt hon kan, så ser upp för snart är vi världens bästa frisörer


Idag fick vi även göra uppsättningar, skit kul. Jag kan väll få säga att det vart väll ganska bra för att vara första uppsättningen?!?

det kommer mer sen.....


Kommentarer
Postat av: Marie

Yey!! Vi äger! :D

Snygga bilder förresten ;)

2009-09-23 @ 22:18:54
Postat av: Anonym

Som jag förstår så har du kul på skolan fina uppsätingar och det du har klipt

2009-09-24 @ 18:54:29
URL: http://Blomman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0