Party pix


Här kommer lite bilder från gårdagen, men pga av min super dåliga kamera var vi tvungen att radera många kort  för att dom blev så dåliga ..å nej det var inte vi snyggingar som förstörde dom.
Men söt Elli hade oxå kamera så jag ska ta del av dom:)


Min lilla buffe som jag bjöd på, hade även en sprit buffe men varför jag inte tog kort på den vet jag inte......
men jag måste säga att jag tror jag ska bli festfixare på sidan av...
 fick oxå bra beröm för maten och spc. sushin som jag själv gjort:)


Jessica Louise Anna Elli


Robban och Rikke


Emma Angelica Emely Rikard Elli


Emma på ett hörna:) Angelica och het fan!


En del av gänget och het jag i mitten:)
Måste oxå tillägga att jag var riktigt het igår lack-leggings och min lila tunika med en "fuckande"- tjej på ...
jag var cooooooooooool hahah


Erik Emma ...å vad gör Emely och Angelica där bak?? ..:)

å sen glömde jag att kameran fans



Kommentarer
Postat av: Mali

Haha fuckande tjej? ;D

Det är inte den sjukt kända bilden på Heidi Klum du menar? ;)

2009-09-20 @ 18:55:01
URL: http://youareanasshole.blogg.se/
Postat av: Zabina!

Oj, var Erik hos er ?



Ser riktigt nice ut btw :)

Måst komma å hälsa på igen jU!!

Kraaam!!

2009-09-23 @ 18:05:11
URL: http://zzabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0