Dagens schema

sorry my loves för dålig up date, men har haft så otroligt mycke att göra ... då man blir sjuk stannar hela livet upp och allt skjuts fram så allt som jag skulle ha gjort under fem dagar måste man ju nu ta tag i .

Så i dag bli det:
- skola, men ska även stanna över och träna lite tvätt/och styling
- sola var ju ett tag sedan, en alvedon ser ut som en leverfläck på min kropp!
- packa!!! för i morgon åker jag:)
- Boka flyg
- Ringa mor
- ha hjärte tid mid rikke

Men nu blir det vakna med the voice och lite frulla.... satan vad pigg jag är i dag:)

snör in en liten vinter bild på pite, det hade ju snöat där för nån dag sedan....



 

GLOM INTE TÄVLINGEN!!!!!

Denna tävling kommer jag att lotta ut en Goddiebag med skönhetsprodukter. Den kommer att innehålla märken som MAKE UP STORE,

MARY KAY, L`OREAL, LUCH M.F

För att vinna denna exklusiva goddiebag ska du:

1. Skicka ett mail till mig ( [email protected])  med din adress dit jag ska skicka priset men även din blogg/hemsida.

2. Länka min Blogg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0