bakis-mys-pakt

fy fan vilken kväll det blev igår....super kul alltså!:)
och nu ligger vi tre halv döda varelser i soffan och ser på monster vs. alien och har just tryckt en pizza och en massa loka citron!!!
I morse kom Anna hit och assisterade som stora skeden till mig och som vanligt fick hon försöka låta som Rikard geom att han själv inte kunde medvärka i min bakis-säng mys-pakt för att han var så gullig och klev upp tidigt i morse och städade bort hela kalaset så jag kunde vakna upp till ett rent och skönt hem, sen tvingade jag och anna honom att hämta pizza åt oss efter han hade varit på gymmet. Visst är han rätt underbar ?!?!

Laddar upp bilder från festen lite senare:)

 +++= MIN SÖNDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0