att så lite kan göra en så lycklig

hae i flera dagar n u varit nere pga mitt hår, det låter löjligt jag vet men jag har mått så dåligt över hur det sett ut så vad som hälls skulle kunna gjort det bättre hade nästan funderingar över att göra en brittan...
så kom ljuset i dag , Ranja! toligen världens bästa Ranja (en tjej på min skola) hon hade en tid kl.15 ledig, för då hade jag tjatat och gnatat på anna rätt mycke men hon kunde inte förens nästa vecka,visst jag hade varit super glad om jag hade gjort det då med men nu då jag ska åka "hem" vill man ju vara lite fin med. så ranja den fina har klippt mig i dag ... å jag ska säga det att jag har nog aldrig blivit så  nöjd hos en frisör som i dag, så jag vet att jag går på en bra skola:)

så nu är jag såååååååååååå lycklig... å rikard tyckte om det med vilket var ett plus haha 

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

tack tack =)

2009-09-30 @ 20:22:06
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: Marie

Ja, du blev verkligen superfin! Rania är grym ju :)Mailade bilderna, hoppas det blev bra.

2009-09-30 @ 22:36:48
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0