super kväll ala nettan

Jag har hunnit kasta i mig en skål med spagetti och kött-sås sedan jag kom hem från en trevlig kväll med annette, efter jobbet åkte vi hem till henne för att rasta tha dogs men mest för att jag skulle få beskåda hennes nya stjärna thea....så jäkla söt dvärgspets, blev helt kär:) sen åkte vi och hennes tre hundar ut i skogen, till pernilla för att hälsa på hennes familj och två hundar ,två katter, tre salamadlar och säkert ett dussin fiskar i deras stora hus, det var mysigt det. det blev huse syn,hund lek och lite mys i vardagsrummet:) sen bar det av hemmåt blev en hel del killprat som vanligt hahha
En av pernillas hundar,Shiva , kanske jag ska bli fodervärd till:) men det är fortfarande många frågeteckan som tid, min allergi och en diskuss med min käraste:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0