Paul Mitchell



I går var jag på Paul Mitchell visning i västerås, det var fab!!!´
Team Paul Mitchell visade de senaste klipp- och färgteknikerna. även kläder från Linda P.
Det bjöds på skumpa och snittar medans man minglade runt, jag hann säkert trycka 5 snittar en och jäkla massa frukt å gott var det,gartis är gott!
i ett av salongens hörn stod en sköterska och erbjöd botox och läppförstoring ....även andra ingrepp. det var en piffig dam som lockades att göra... fösrt lite sprut i pannan ..fick dock inte nog och kom tillbaka för att fylla läpparna med, kul att se:)
Då showen skulle börja var det givetvis i en anna sal, ni vet en trappa upplite finare och lite bättre:)
då vi hittat våra platser så fick jag syn på en Goddiebag.... shit vad glad jag blev.
showen var super bra dock väldigt lång den allt började sju men jag var inte hemma förens 00.15 men de var värt de,man fick super mycke insperation, kul att se hur proffs jobbar:) för va fan en dag ska ni ju se mig stå där så lika bra att vänja er med tanken;)







jag hade ju en skit kamera men min vän marie har lovat skicka hennes bilder till mig:)



Kommentarer
Postat av: Marie

Mina bilder blev tyvärr inte bättre än dina. Men jag mailar dom ändå sen :)

2009-10-08 @ 17:28:06
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0