morning star

uppe med tuppen känns det som ... i alla fall kan man ju inte påstå att gottsunda har vaknat med tanke på hur lugnt här ute om man jämför med i natt då det var nått slags jippo.
Vi var ju på ikea i går belv som vanligt en massa skit;) men nu har jag fått min vilja igenom och börjt min förvandling i bad rummet, åh det blev så satans fint! sen inhandlade vi även glas en  ny servis tvättkorg leksak till smigge osv. vi var nog där i 2-3 timmar.



ja då var det söndag då...de blir en söndag fyllt av roligheter som tvätta städa och planera inför veckan.
Jag hoppas att det finns krafter kvar att kanske gå och träna, skulle vara skönt! Men nu blir det frulle, ska köra på en buffe här hemma:)

Kommentarer
Postat av: mamsen

vilken snygg hallmöbel

2009-10-20 @ 10:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0