mitt första klipp

i dag hade jag min fösrta kund i salongen det var asum!! hur kul som hällst trodde först jag skulle släppa en i brallan men då vi väl började klippa gick allt som på rälls. Längtar redan till nästa kundpass vi har men det vlir inte förens om tre veckor typ... glömde att ta före och efter bild men jag kan lova att det vart grymt bra jag vart super nöjd och angelicka med ...vad hon sa i alla fall haha ... tack för att du ställde upp:)

i helgen klippte jag även min mamma hon vart super fin med ...men för henne blev det lite omställning då det vart en lite annan fresyr än var hon brukar men efter många prov med fönen så lyckas hon super nu:)


FÖRE...


EFTER... DOCK GLÖMDE JAG TA FRAM I FRÅN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0