Lördag

Igår blev de pizza och en massa skit på tv, en tidig kväll som ledde till att få vakna upp och jobba. bittert!
i lla fall är det jobb i dag och i morgon hoppas det går fort och effektift så jag kan komma tillbaka till skolbänken snabbt.
Jag känner mig lite små sur på en person som börjat irritera mig lite. Hon är en riktigt konstig människa den senaste veckan har hon kläckt ut sig så konstiga kommentarer ...äh usch så vilka människor det finns. jag funderar på att ta ett snack med henne men igentligen bryr jag mig inte för jag vet att det är inte så länge kvar innan jag slipper henne. tycker bra det är lite ruttet att ha åsikter efter en sån kort tid.....å då man heller inte tar reda på fakta innan man yttrar sig. men är inte det typiskt kvinnor i en viss older som inte har något eget liv?
jaja nog om henne... jag funderar på att ta en tur på stan köpa lite nya kläder för pengar jag inte har....hm...klart värt att fundera på. Men i kväll blir det mys med god mat, tv och förhoppningsvis godis!!!!!

Vilket baby-boom år det varit och det verkar bara fortsätta:) trevligt tycker jag.... grattis Katrin och Bingo som väntar sin första knodd tillsammans:)

Katrin Zytomierska tror att det blir pojkvänn



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0