Jag har fått en uppenbarelse....

                                                                                                                 .......jag kan se

I Dag då jag vaknade känndes det som jag ville skjuta någon som att jag viste att det var inte en sån bra dag. Lite smått trött och med svart-säckar under ögonen lunkade jag till bussen då jag plötsligt ser bussen komma så jag börjar kuta, som jag aldrig kutat förr. hann i alla fall med den men då jag väl satte mig fick jag så ont i höften och har nu hatt det hela dagen .... jag är 23 och har höftproblem, enda i denna kommun som kommer får det innan 24 eller vad tror ni??
I alla fall väl framme så skulle vi på förmiddagen klippa herr-docker, medans andra inte ens förbrukade en docka hann jag med tre.... å det ser jag inte som något bra, då det nte nån av gångerna blev helt korrekt rätt!!!
men sen då äntligen kom lunchen jag åt gammal kebab rulle, som jag snörde in i micron med sallad och allt (jag var super hungrig!) sen gick jag till spacsavers och hämtade mina nya goggels, direkt jag tog på mig dom blev det som ett ljus i mitt liv,JAG KUNDE SE! att under alla dessa år har jag sett så dåligt och pga min lathet har jag aldrig tagit mig för att kolla synen utan använt de som jag köpte då jag typ gick 8an. sen blev dagen bara bättre det var så kul att gå ut från affären då jag såg vad de stod på bussen,reg nr på bilarna,gatu skyltar... ja allt! awesume!!
Sen hade jag kundpass som jag blev super nöjd med, å kunden blev det oxå hon sa tom att hon aldrig blivit så nöjd hos en frisör som nu i dag. det är bra betyg:)
I kväll ska jag grov skrubba kroppen fixka naglar och ansikte ...ta en sim tur i brun-utan-sol, för jag bojkottar fortfarande solarium då jag är rädd för canser. sen ska jag se Ashberg på kanal 8 kl.21 gör det du med.... i kväll ska några av sverigest
störats bloggare fjortisar vara med och diskutare ...ska bli kul att se vad de har att säga. 


Kommentarer
Postat av: Jojjo*

Visst! Skicka ett mail där du så tydligt som möjligt beskriver och berättar hur din blogg ska se ut. Färger, texter, bilder osv. [email protected]

2009-10-27 @ 17:54:37
URL: http://jojjodesign.blogg.se/
Postat av: Marie

Dessutom blev du skitsnygg i brillorna! De var riktigt coola :)

2009-10-27 @ 18:08:10
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/
Postat av: Miss Josefin

Asså jävla fjortis stalker;)

2009-10-27 @ 19:50:08
URL: http://missjosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0