hur ska jag kunna välja?



Idag var jag hos optikern och som jag redan innan visste var jag tvungen att köpa ett par starkare goggels. fick hem ett gäng för att prova men ärligt så var det bara ett par som faktist fastnade på en gång, men jag ska dit i morgon igen och lämna tillbaka de jag inte vill ha och kanske låna hem ytterligare några läckerheter.
jag lät flickorna på salongen se mig pöva och ge deras åsikt ... det var bra, de valde ut två som jag tykte om men sen då jag kom hem fick jag helt andra åsikter om vilka jag skulle passa i hahha...nä snart ger jag upp och skaffar mig harry potter goggels!


Kommentarer
Postat av: Erica

Glasögonen som är längst bak ser snygga ut!!

// Erica

2009-10-15 @ 22:30:11
URL: http://www.projekthaxan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0