Hemma dag

har just stigt upp är trött som tusan har varit vaken till och från sedan tre i natt.jag fryser , är snuvig och har ont i höften jag tro jag sträkt den eller nått....om det går?
i alla fall var jag tvunden att sjukanmäla mig i dag pga av detta inte kul då vi skulle ha kundpass och jag hade fixat en kund som jag redan bokat om en gång och nu en gång till. men jag ska försöka styra upp det bra.
i adg blir det ligga i sängen och bli frisk för jag ska banne mig på skolan i morgon om det så det sissta jag gör... för sen är det FREDAGS MYS!!!! .. dagen efter det alltså.... men jag ska passa på att kanske tvätta i dag då jag ändå bara ska vara hemma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0