FREDAG

JA DÅ VAR DET FREDAG I GEN ,TIDEN GÅR SÅ RUSKIT FORT!
Men fredag betyder inte helg för mig i alla fall det betyder bara miljö byte dvs jag ska inte vara på skolan utan jobba. det var ett tagsedan jag jobbade sisst jag skulle jobba låg jag ju sjuk i flera dagar men nu är jag frisk eller i alla fall nästan. Ska bli trevligt att åka till jobbet och träffa alla snärtor och göra lite nytta som snacka gojja haha

I dag då jag kollade i min kaländer insåg jag själv att jag hade gått tillbaka till ett gammalt mönster, jag har en kaländer som inprensip är bokad nästan varje timme i mitt liv i alla fall står det något varje dag som jag ska göra eller ska på, fixa och ordna. Jävla stress!! inte bra jenny..... ska i alla fall försöka tänka på då jag planerar saker ...är ju inte så bra om man ska bli sjukskriven igen. så skärpning!

Sen har jag lagt till en sak till på min "to do" att jag ska äta en sallad till luch varje dag, kanske kan hjälpa på traven... jag tänkte lägga upp hela min "to do list" lite senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0