Hi bitches!


Till att börja med så vill jag be alla om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande om mitt intressanta liv;)

I dag då jag kom hem från skolan så stod där en liten ask inslagen i silver papper och ett fint lila band runt, det hade Rikard köpt åt mig. Glad som jag blev rev jag upp paketet och i låg ett super fint halsband med matchande örhängen. hur gullit är inte det ??...att få presenter utan anledning ..åh gud så vad jag älskar min man!





I dag blev de även en shopping tur på skoltid, me like!
Vi åkte till ett frösr lager som finns här i uppsala där vi kunde inhandla frisör shampoo, styling produkter etc.
för mig blev det lite vård och volym styling ....sen köpte jag en super nyhet, en mini volym tång,SUPER!!!!



... så till helgen kommer jag vara så snygg.
- tjejer!, håll i era karar!! haha


Som ni vet har jag varit och fixat mina naglar hos söt:)

Jag är så super nöjd!!! (som alltid då jag känner mig fin)


JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA!!! jag tog mina badkläder och gick i dag till badhuset och hade vattengympa, det var så grymt kul så ni kommer att se mig nästa onsdag där igen, nu känner jag att jag är på G! hejja hejja!!!!


Nu blir det mys framför tvn, iklädd min rosa mjukis, ska jag svälla med familjen.

 TTYL



Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

oj jag älskar din rosa mysdress viill ha =)

2009-10-14 @ 22:04:59
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: Marie

Nämen oj vilken rar kille du har!! Supergulligt ju!!



Jättefin mysdress oxå förresten, även fast den är rosa ;)

2009-10-14 @ 23:15:46
URL: http://idamariehendriks.blogg.se/
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

va på ikea ? hmm .. haha .. vad kostade den ? Jag vill ha nu nu nu :P hehe ..

2009-10-16 @ 22:23:24
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0