Bloggtorka

I dag eller nu i några dagar känns det som jag har en riktigt blogg torka och inget vettingt att skriva...bara sånt som ingen bryr sig om hahah ...jo mamma då i så fall.

i dag har vi i alla fall börjat klippa med kniv och klippa kill frisyrer så snart boys ska ni få bli heta... jag har ju louise kille robban som jag ska få gå lös på:) kul!!

sen hr jag varit så duktig och tagit tag och ringt ett samtal till en gammal vän som jag inte haft så bra öga till de senaste halv året, nu har vi pratat och det känns skönt fått lätta lite på hjärtat och höra den andras tankar är ju alltid väldigt bra oxå.Jag hoppas detta samtal leder någonstans och att det inte bara "rinner ut" för det skulle vara jätte tråkit. tack i alla fall för pratstunden, den var uppskattad och jag hoppas allt blir bra med allt.

nu blir det lite tv...och ett bad om ni nu vill veta:)


åh gud vad jag vill tillbaka till thailand... saknar solen...vattnet...maten...friheten..ja allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0