plikten har kallat..

... så nu sitter man på jobbet, blev inringd. så jag packade min väska med dator,tidningar och spikmattan som ska roa mig i natt:) skönt att fåin lite extra dollars nu då de är fattiga tider ocm man ska försöka hålla sin stjärnglans. På tal om stjärnglans ska jag ut på fredag ska bli så sjukt kul jag och förhoppningsvis flickorna ska ut och svänga våra lurviga, men först blir det vin och snack hemma medans vi tar en make-over då jag ska dra på min nya blåsa så jag kan glänsa med min starquality! Annars blir det jag och angelica som delar en flaska vin och sen slår klackarna i taket..... å hoppar hon av så tar jag och myser med hjärtat... men jag hoppas förstås på det första;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0