morn på er!

Godmorgon godmorgon...så här 15.02, vaknade för en liten stund sedan efter en lång natt på jobbet kom jag hem till 8 men somnade nog inte förens vid 9. i dag blir det inte mycke sitter fortfarande i pyamas och funderar lite över vad man ska göra av denna dag hade tänk att åka ner till slanongen ta en docka och kanske rulla lite spolar för att sedan kl.17 fixa mina naglar men nu avbokade jag det kännde att jag orkar inte stressa ner dit och sen hem för att sova, måste hinna ta det lungt i bland oxå. i morgon blir det först en heldag i skolan ca 9 - 15 sen åka till jobbet för att jobba kväll så jag måste spara lite energi för det:)
jag tror att denna dag ska jag unna mig själv en kemisk pealing,med alla tillbehör sen en riktig kur för håret kanske ta ett dopp i B.U.S oxå? för att få tillbaka lite lyster på utsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0