Lördag å inga direkta planer....

                                                                               ...... å så skönt!
                                 
Godmogon på er turteduvor äntligen denna efterlängtade lediga dagen har blivit mycke av både jobb och skola i veckan och det känns!
det blev ingen utgång för mig i går var så satans slut i kroppen så jag trodde jag skulle avlita jag var i säng före halv tio och somnade stax efter. SKÖNT!
i dag regnar det lite ute och ganska grått, inte så ovanligt då det har varit så det senaste veckorna man börjar ju snart undra om vi bytt plats med england som det tydligen alltid regnar i och har skit väder.
Vi ska åka ut i skogen i dag och titta på Rikards mammas nya stuga, ska bli trevligt att få smälla i sig lite fika och jag hoppas på varm chocklad eller nått, det är fan det bästa då det regnar varmchocklad och ostmackor!!!
sen i kväll så kanske jag ska umgås med Louise och Johanna, men det är fortfarande ett frågetecken på det.
Men nu ska jag käka lite frulla och hoppa i badet, jag har föresten inte duschat på två dagar så jävla äklig jag är ...haha jag har slut smör i kylen kanske kan skrapa från håret;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0