Ledig fredag

En ledig fredag och ingenting planerat, men det finns massor att göra som jag bara inte orkar att ta tag i... jag känner hur jag för varje dag blir mer och mer förslappad både här och där....haha.. nä. men jag måste stta här hela dgen och bara glö och förslappa mig själv?!
Vi packade någrea karonger i går och rensade mitt sängbord (bara de tog typ en timme) jag har ingen ordning enligt vissa men enligt mig så finns allt på sin plats då jag behöver det.  any whay så hittade jag en bunt med gamma kvitton ,så jag tog en näve för att kasta då jag för en gång skull använde min hjärna och tänkte ...-tänk om det var något viktigt kvitto som tex ett möbelkvitto el. nått, så jag tog upp högn igen och började kolla igen och insåg snabbt hur mycke pengar jag spenderar på mat, en snabb deprission han jagg innan jag öppnade det sissta kvittot  och där i hittade jag en tjuolapp, jag blev så lycklig:)det var bara en tjuga men i alla fall nått.... tänk att så lite kan göra mig så lycklig , lite roar små brukar man ju oxå säga:)



Detta är saker jag borde göra men är för tråkiga för att lägga ner tid på:

-Diska, vi har ett berg som snart petar gud i arslet
-Damsuga, men det känns som det inte spelar någon roll då man har en hund som verkar ha som hobby att lösa hår.
-Skura, måste först göra ovan...
-Rensa avloppet, det är så satans äkligt, å jag vet att det är min egen skit det är just därför hahah
-Ta en låååååång promenad, det regnar och är tråkit väder ute
-Läsa en bok, men finns det något tråkigare???
- Bädda, ingen ide ska snart sova lunch
-Åka och handla, har inga pengar ...i alla fall inte till mat;)
-ta ett bad, jag ska ju ändå inte gå ut å föresten kommer jag ändå vara tvungen att göra det om jag gör det ovanstående.

så jag tror jag lägger mig under täcket och tittr lite på "johan falk" nr3, nice!


Kommentarer
Postat av: Jojjo*

Härligt att vara ledig! :P

2009-11-20 @ 10:49:52
URL: http://jojjjjoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0