Lägenheten

i dag har vi haft en visning på lägenhete jag var i skola så det var rikard som fick fixa allt, å duktisg som ha är hade ha städat och gjort jätte fint till de kom, dom blev jätte intresserade och skulle tacka ja:) de var ett par i våran ålder så då kanske dom ite tycker sovrummet är så hämskt..haha jag har ju min svarta tapet som fod vägg och mörklila väggar,hade jag kunnat så hade jag tagit med mig det till nästa lägenhet, jag bara älskar de! kanske inte greta 66 skulle gjort de:) men det bästa av allt så ville dom flytta i tidigare så vi kanske slipper två månaders dubbla hyror och att dom ville köpa vårt barbord och barstolar:) ett bra flyt...låt det fortsätta.....snälla snällla....ja nån?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0