Höst rusk

Har just avslutet ett sånt underbart härligt pass med Linda. så skön tjej alltså å snart kommer vi ju bo grannar...typ. så ni kan gissa vad våran dag bestod 80% av...kanske prata min flytt och vårat kärleksliv som grannar, hur vi ska gå prommenader för att bränna fett till 2017 och dricka drinkar hos mig :) sen kom vi ju pa att vi tänker så lika... så tack för en bra dag:) du förgyllde den i detta höst rusk!!!
men men åter till mitt liv så vad händer som vanligt inte mycke så här i slutet av månaden då kontot i alla fall står på minus och i helgen är det inte bara det som stått på minus utan även mitt humör ...känner mig inte så peppad till livet just ...men bättre i dag:)
så i kväll blir det sanering av kropp och själ som vanligt på söndis sen spikmatta framför tvn och en massa mys med söndags middag.... hoppas på nått gott så jag kan äta mycke och gå upp mycke i vikt. Men nu ska jag byta om till min söndags dräckt och mysa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0