girls in the city

Har just kommit hem från skolan, hunnit vara ute med smigge... det ä alltid lika kul att komma hem då man vet att man har en bakom dörren hoppades av glädje att man kommer hem å då menar jag inte rikard!haha
nu klämmer jag en macka innan jag ska hoppa i ny outfit och make för kvällen, jag och Louise ska göra stan i kväll. jag har sikte på ny jacka och annat som kan värma mig i vinter. Vi ska även ta lite romantisk middag och om våra karar är nog snälla så får dom date oss mot en avgift om notan kanske ?? haha

Annars kan jag berätta att Rikard sår just nu i kö, på att få ta svin-sptutan, å vilket han oxå han stått i sedan halv tolv i dag, fick för en stund sedan ett sms där han berättade att han just kommit inomhus och det var bara ca100 kvar före honom.... själv hade jag nog gått därifrån innan jag stält mig i kön. jag vet då inte om jag ska ta den men om jag nu ska det så tror jag att jag väntar tills jag är den sissta som inte har den och vill ha den!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0