full full full...

ja  jag kan ju knappast påstå att jag var nyker igår och knappast nu heller haha, först blev det en sittning Louise och robban sen bar det av till hennes komips lollo där det blev spelet Buzz (jävla skit spel) vi förlorade snacka att man inte är så allmännbildad, sen tog jag mitt ass till stan där Frida hade tjej partay, Nice!!! sen bar de av till Platina där det blev dans drink och mingel(bild). Åh mina vänner jag var så satans duktig igår och tog bussen hem. ni kan nog inte fatta så stolt jag är! så avslutningsvis vill jag säga att det var en bra kväll i helhet!






visst var jag rätt söt igår?

Kommentarer
Postat av: Frida

sååå söt, som vanligt!

Jätte kul at du kom! Fan va vi rockade Platina!

Puss

2009-11-16 @ 20:39:37
URL: http://fridayhelaveckan.blogspot.com
Postat av: Frida

sååå söt, som vanligt!

Jätte kul at du kom! Fan va vi rockade Platina!

Puss

2009-11-16 @ 20:39:59
URL: http://fridayhelaveckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0