destination vårdcentral

jag som hade en sån säker plan för dagen. Jag skulle ta min röv till vårdecentralen för vaccinet men det var ju inte bara jag som hade tänkt att röra fläsket dit. så när jag kom kl.13 då dom öppnade ringlade sig kön runt cenrtum, rikard sa att det var ingen ide men jag tänkte att så tänker alla:) efter ett tag berättar en tant att de bara hade 30 st till ban och 20 st vuxna kvar...å det var en lååååååååång kö framför mig, så det var bara att kasta in handuken och gå hem. kanske lika bra, jag menar att allt händer av en orsak så det kanske var ment att jag trotts allt inte skulle ta den då jag har varit osäker så länge.... man ska ju se allt med lite ljust i livet:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0