En måndag...

en måndag, som vilken måndag som hällst skit tråkit. det blåser jätte myck men det är varmt som satan sen ska mna i väg och jobba, men till dess har man inget att göra, mer än att sitta och stirra in i en kyl full med enbar kall luft, då man är så fattig som en kyrk rätta..... i alla fall käns det så har så mycke jag skulle vilja köpa och en hel del saker jag måste köpa innan vi åker.... jaja jag hoppas att det faller in lite pengar snart på kontot det är ju lön nästa helg och jag är ledig....:)

kan även ta och berätta lite om helgen som vart... fredagen blev inget spec. jag jobbade ett extra pass sen åkte jag hem och såg nån film jag inte minss så så bra kan det ju inte men sen kom lördagen då jag steg upp vid kanske 11 ringde johanna som lovade att komma lite tidigere än vi hade bestämt så henns dag började du bra hon hon missar det två första bussarna till mig då jag frågar om hon vet att de är lördag givet vis hade hon inte kollat när lördagens bussar går ,min lilla söt johanna hahah vi är värkligen såååååååå lika men såååå olika, hon kom  alla fall till kl. ett som det var sakt från början och hon var exakt kl ett oxå.... go girl!:)
vi gick på sysstemet och invigde johanns första köp där sen gick vi och handlade massa go mat, för att sedan ta oss hem till mig för att fixa allt för kvällen vilket inte var det lättaste , ska  alla fall aldrigt "låna hem" en kundvagn från affären igen!!
väl hemma hos mig fixade vi både maten och oss själva för att några timmar senare bege oss(jag rikard och johanna) till stan för att möta upp gull paret  louies och robban för en pickninck i parken!! skit mysigt ..hade jätte kul och var trevligt som fan:) dom hade ju med sig sin hund oxå den var super söt blev lite kär och funderade en snabbis på att göra ett byte med smigge om jag har tur kanske dom inte märker
i alla fall så gick vi sen hem till louise och robban för att hinka ännu mer alkohol mycke trevligt med musik från alla årtal hahah...
sen började det spörägna då vi skulle gå ut ...som sakt så var både jag och rikard lite lätt över fulla då så vi glömde vecka ut paraplyet och fattade inte varör vi blev så blöta .....
men vi hamnade  alla fall på terassen som avslutades med ett missförstånd i alkoholens ära hahahah....
Avlutningsvis vill jag säga en super kul kväll men underbara människor kanske ett glas mindre nästa gång men ångrar inge,;)





puss hej

Kommentarer
Postat av: laila♥

Tips ute! Hoppas att du gillar dom :D puss! ♥

2009-07-20 @ 18:39:36
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: Johanna.

Haha, riktig toppen dag! Härligt! SÅ mysigt, det gör vi om! :) Pussen.

2009-07-20 @ 22:31:55
URL: http://barajohanna.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny♥

sweeeet pink

2009-07-21 @ 16:35:57
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Postat av: frida

åh fina ni!! måse ses snart!

puss

2009-07-23 @ 16:23:47
URL: http://fridayhelaveckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0