Underbara Fredag

Vilken underbar dag att vakna upp till ,INTE!!! jag somnade i går i tron om att jag hade ställt kl på 06.00 i stället hade jag ställt den på 05.00 så då klockan ringde i morse lydde jag snällt men trött och gick upp klädde på mig och gjorde mig i ordning.05.25 tittade jag på klockan men reagerade inte över tiden så jag klädde mig och gick till bussen då bussen inte kom så kollade jag på busstidstabellen och på kl och indåg att jag var en timme för ...FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! inte orkade jag gå hem igen, bussen kom och jag åkte till jobbet ni kan ju tänka er att natten blev glad i alla fall fick gå hem tidigare för en gång skull hahah men det är du värd bitte!:)
Sissta dagen att jobba nu innan jag åker.... helt otroligt skönt det ska bli har jobbat 11 dagar i rad nu först på mitt vanliga jobb sen har jag åkt hem för att forstätta jobba som hudvårds konsult. så nu är jag värd sol och bad !!! ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0