dagens upplägg

i dag är första lediga dagen på lönge för mig jag har så mycket att göra könns det som ....
jag har nyss vaknat bara dragit på mig nått bekvämt och hunnit vara ute en sväng i kylan och rastat smigge. ska snart hooppa in i duschen för att fixa min dagen look som man säger hahah
sen kl. 11 kommer Lisa hit vi ska prata affärer haha nä men hon ska visa mig lite produkter m.m. ,ska bli riktigt kul !
sen väntar jag stort på att posten ska komma väntar många brev i veckan som jag bara vill ha nu!!!!!!
sen ska jag till läkaren kl.14.40 för att få min dödsdom får se om man får leva ett tag till.... efterv allt som har hänt slutar inget förvåna mig längre.
sen har jag ju insett att jag har ju inga sommarkläder dvs inget barbent så ut på stan blir det sen. var föresten på stan i går oxå inhandlade mycke fina saker......
 http://1.bp.blogspot.com/_05XNDwSmTcA/R08yZKKbI2I/AAAAAAAAATI/junIkLOfaHE/s400/lg_bodybutter_papaya.jpg


det blev även ett par kor i märket GRAVIS och en tröjja från Hm även en från NewYorker skit snygg!

 

i efter middag ska jag på kalas hos emely och david!
Grattis david på 31 års dagen!

så nu ska jag börja styra ... så pusshej!

Kommentarer
Postat av: Malin

vet inte riktigt vad vi ska hitta på men nog ska vi göra något kul iaf :D Ikväll blir det nog att käka ute och sen några (läs många) öl :) Dock är cptåget försenat, så hon kommer inte hit förrän vid 14 :(

2009-01-27 @ 11:40:35
URL: http://youareanasshole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0