halv åtta hos mig

ja det är precis vad klockan slår då jag hoppar ut ur dushen för att se programmet "halv åtta hos mig". men satan vad man blir sugen då man ser allt gott dom sk få trycka i sig ... men icke jag jag fick nöjja mig med köttbullar och överkokta makkisar. 
I kväll blir det att sappa mellan sissta delan av ullared(inte för att jag följer det men...) och svenska hjältar-galan, trevligt att se att vi svenskar inte är så stela och enstörniga( ja det är mitt ord) som vi egentligen är, vilket är synd .... men det är ju så typiskt svensk att vara så "normal" och inte sticka ut. att kunna ta för sig ,säga sitt och visa man vill man kan jag ska och att vi ska hjälpa varandra vare sig vem man är eller inte är!:)
jaja nog om det måste ju bara berätta att i dag i skolan kom en kvinna in med dreads, åh jag blev aldeles till mig jag tycker det ju är så fint med det.. men i alla fall hon hade haft dem i 10 år dom var nästan ner till knävecken så nu ville hon klippa av sig dem.... phu! så vi klippte dom ca 15 cm från huvudet och började kamma ut de,,åh dom både luktade och rasade damm/talg från dom:) vi var som mest 5 st som stod och kammade i två timmar vi blev dock inte färdiga men hon skulle komma tillbaka, men med sig hem fick hon en stor tofs med sina 10 år gamma dreds. sen klippte jag en liten kille som skrek att jag skulle förhöra honom på matte-tabellen, så mellan saxeen och håret räknade vi matte:)sen fick både han och hans lilla sysster barn-färg i håret, dom var super duktiga och tyckte det var jätte roligt. så en bra dag med andra ord:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0