lägenhets inlägg

Ja vad ska man säga jag har inte varit så bra på att uppdatera och är heller ionte så pepp på att göra det heller men bara därför ska jag stå emot mig själv och göra det i alla fall.....
Nu har ju syrran åkt det har varit super mysigt och roligt har skrattat mycke, hon är ju så rolig.rikard sa igår då vi skulle gå och lägga oss att det var lite tomt nu då hon har åkt, å så började han att skratta ..
.jag- vad skrattar du åt
Rikard -  ja men jossan är ju så rolig hade ho varit här nu hade hon sakt nå roligt
å så skarttade vi båda och gav exempel på saker som hon skulle sakt.Kul!
jag har fått lite av en pite längtan, vi har pratat om att vi ska åka upp efter jul nån helg, lämna smigge hemm så vi kan ta flyget.... men det får vi se.... mamma kommer ju ner i januari och hjälper oss att flytta.
å på tal om att flytta så har vi varit så duktiga på att redan nu börjat packa saker vi inte använder, delat av vardagsrummer så nu används halva som tv-rum och de andra som flytt-rum:) där karonger krukor m.m står staplat.....
i helgen har jag haft sån inredninskännsa ochg varit in på massa inrednings/pynt butiker men jag har köp-stop nu ( det blev en dyyyyyyr helg)för denna månad men jag har handlat och inrett nya läggan med mina ögon så då jag flyttar så bär det av med mamma och rikard på shoppingtur, vi pratade igår (jag och rikard) att vi tillsammans skulle inreda:) kul att ha en man som vill hjälpa till:) detta är ju faktist våran första lägenhet tillsammans, vi bor ju ihop nu men jag flyttade in hos honom och han hyr den av sin mamma så det känns inte som att det är VÅRAN.






Åh jag har så många ideer på hur jag vill att de ska se ut, har tom bett hyresvärden om en ritning på lägenheten så jag har kunnat rita upp vart möbler och dylikt ska stå:) jag är nog en skvätt galen hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0