thailand

sa nu har man kmmit och hunnit vara i snart tva dagar . det ar vart forjaklit varmt rent sakt i dag har vi haft 38 grader och jag  och rikard har brant oss riktigt mycke pa axlarna man kan saga att det var tur som fan att jag inhanldlade en sol hatt innan jag akte:)

i all fall sa har allt varit super d vi klev ombord flyget som skulle ta oss till bangkok sa var det bara 100 passagerare du kan ju tanka dig vilken space alla fick... jag sov pa fyra saten sjalv..... utvilad och matt efter alla smakex jag tryckt i mig sa landade vi i bangkok och gick till inrikes for att ta nesta plan till krabi  da vi blir forflyttade fran ekonomi till bissnis klass utan nan orsak och jag kan saga att det var nice.

vi har varit i krabi en natt , bi badade brande oss och varit pa thai massagedar massoren gjorde stallningar av mig somk jag aldrig sjalv har sett mig gora hahhaha\

i morse tog vi en long thail till realy dar vi ska bo i natt vi har ett eget hus med solterass och bubbelpool pa varan lilla gar kanns riktigt lyxit. kommer att bilder pa det nar vi far internett pa varan dator.

uppdaterar mer senare, kan inte pasta att jag saknar natt hemma an i alla fall hahah

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0